Norge ! Tankar!

Oj oj oj ! Snart bär de av till Norge för att jobba 6 veckor! Fortfarande förbluffad att jag blev tillfrågad om att komma & jobba! De har inte sjunkit in än! Men fick ett avslöjande att jag har lite mer än dubbelt upp i lön än jag har nu så jag är super nöjd!

Men igår slog de mig! Vad packar man med för 6 veckor! Eftersom hela min familj (sambon & dottern) ska med de också så är det massor mes packning, barnvagn, matstol, pass, allt! Och sen ska lägenheten städas ur, allt ska va ny städat, upp plockat, diskat & städat!

Men mitt i stressen känner jag spänning & ser ändå riktigt fram emot de ! Jag tror att de kommer böi en otrolig tid!

Och vi ska flyga dit! Det är jag nervös över! Jag håller tummarna på att de är bra väder & att se går bra!

Nu ska de återgås till packning & städning ! imorgon ska jag åka pch köpa en stor resväska med hjul! (:

bye bye

miss.Trash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback