Ms.Trash ordnar Kalas!



Imorgon ska de ordnas kalas! Vår kära ängel fyllde ju 1 år i onsdags (12.6) och nu ska de ordnas kalas & mums mums! (: har bakat, städat, tvättat, diskat & diskat lite mer! Men gott har det blivit! Har fortfarande min Chocolate Chip Cookie Brownie kvar att göra & ska komma på en god, trevlig & fräsh saft & bjuda på !



Iden att återanvända barnmatsburkarna fick jag när jag bläddrade runt på pyssel sidor & andra bloggar! Så då gjorde jag min variant av de (:




så nu är det bara lite små saker kvar innan allt är klart & tårtan gör jag precis innan alla kommer! (: blir marängtårta! åh helt otroligt att hon fyllt 1 ! tiden har bara sprungit iväg! Men mer imorgon om tankar & hur kalaset gick !

Roger ut!
Miss Trash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback