Missy Trash! Fixa på balkongen!




Efter mycket små pyssel & fixande så har jag äntligen börja få färg & form på vår balkong! Har sparat buketterna (för att se kosta en förmögenhet!! men även för att de är fina) som kah torkat, även en gammal servis & massa blommor pryder vår tillvaro.



Nu är det bara min soffa kvar! Som många andra har jag varit inspirerad av åter användning & gammalt ! Så på balkongen så är den ena kortsidan prydd med äppel lådor som är i olika former och nu blivit en hyll konstruktion. Och min soffa ska byggas av lastpallar och lite madrasser som jag ska klä om! Och alla gamla trasmattor täcker hela golvet ! bara jag blir klar så kommer resultat !

klart slut!

Miss Trash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback