1 års kalas till en prinsessa!



såhär blev de att se ut till vår dotter kalas! vimplarna har jag gjort själv med papper från min panduro återförsäljare som jag sedan mätt & klippt till och sedan bara andvänd ett brett lila band som jag vikt dubbelt och sytt.

Jag bakade en hel del med! Men eftersom vår lilla fröken inte får så mycket sötsaker så satsa jag mer på de vuxna (också för att hon var nästan de ända barnet där). Så ni ser saftiga Cappuccino muffins, Chocolate Chip Cookie Brownie & Rosa maränger (: Och sedan gjorde jag en enkel med god maräng tårta med jordgubbar, grädde & mascarpone ost.

torkade blommor från dopet blev dekoration tillsammans med serpentiner . Duken är från Jabadabado & även serpentiner & ljusen till tårtan kommer därifrån. De har otroligt fina grejjer för kalas för flickor samt pojkar med :P

kalaset löpte på bra & Lova fick väldigt mycket fina presenter! (:

Tack för denna gång & mer om Norge blir det lite senare! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback