Norge!



nu har vi varit här i snart 2 veckor! De har varit upp & ner men mest upp! Det känns otroligt konstigt att stiga in i ett kök igen efter 1 1/2 år! Men de börjar ta sig!





Förutom jobbet så har jag totalt förälskat mig i staden! Jag tycker det är jätte mysigt & fint område,massa fina parker & leka i & de känns bara jätte bra!





Nu är jag dock ensam med vår dotter då Sambon är på jobb & svärmor med familj är på semster.De känns däremot underligt. Men de är bara en kort tid!



Detta är också min sambos näst sista pass innan hans 4 månaders pappa ledighet! Drt betyder att jag ska börja skolan! Den sista etappen! sen är jag klar & sen får framtiden avgöra var vi hamnar! Norge finns med på kandidat listan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback