Tillbaka till skolbänken!

Ja helt sant!! Nu är det dags efter 1 1/2 år. Tillbaka till skolbänken efter en underbar mamma ledigheten men nu ska de äntligen bli gjort! ska bli så skönt och få den sista etappen gjord! Och med mycket pusslande & trixande så har min studiehandledare & klassföreståndare fixat så jah får hoppa mellan klasser & därav få så mycket som möjligt gjort! Men jag kommer sakna att va med mitt lilla troll ♥


Men det bästa med denna tid är att jag får ha min underbara sambo hemma helt & hållet under tiden! Det är jag så otroligt tacksam för! Skönt att inte behöva pussla ihop tiden med barnvakt & dylikt. Och att få ett 100 % stöd från min sambo och kunna koncentrera all energi på skolan! Det kommer göra så mycket!


Är så tacksam över att min sambo finns vid min sida under denna period. Mitt stöd, mitt klippa att luta sig emot!

De ända jag funderat mycket på är att vad packar min i sin väska? Det är ju så länge sen nu & för 3 år sen så skulle jag inte packat alls. Och med mer förstånd i huvudet så vill gör göra bra ifrån mig.

Nå de är väl dags att packa & få något gjort ! Uppdaterar imorgon om resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback