längtan! Poesi i natten!

Godnatt min älskade. Fantasierna flödar genom mina fingrar ikväll & ner mot mitt våta sköte. Fantasier om dig & mig. Fantasier om närhet, trygghet, svett & saliv. Saknaden är stor. Den, annars lagom stora sängen är som en ändlös horisont. Dina mjuka & lena händer som tidigare värmt mig, gett mig rysningar, fått mitt blod att pumpa & fyllt mig av upphetsning, de är så långt borta. Dina mjuka läppar som med sin tystnad sagt allt, gett allt & älskat är svåra att blotta med ögat. Dina ögon. Oj dina ögon, som ser igenom mig, omsluter mig, får mig att känna kärlek & lycka. Du är så långt ifrån, men ändå så nära. Jag ligger här i min ensamhet i en säng utan slut, naken, med stor längtan & saknad och väntar på dig. Jag står vid horisonet, som en ungmö väntandes på sin sjöman, i hopp om att blotta en figur som ju närmare den kommer får konturerna av ett skepp, hennes skepp. Godnatt min älskade.
Imorgon är en ny dag, som sakta tickar ner mot den stund jag ser dina konturer. Men tills dess ligger jag här, med händerna svepandes över min kropp i ett desperat försök att kunna uppnå samma känsla. Men ingenting kommer någonsin att kännas likadant som du. Ingen kan kopiera känslan av äkta kärlek & lust. Jag väntar troget på dig, på din närhet, din kropp, på din omättliga lust & obeskrivliga kärlek. Snart min älskade. Snart! Nu ligger jag här, tunga andetag, svettig & darrar från min orgasm. Lika fort den kom är den borta, och ensamheten gör sig påmind. Men de är sista gången. För snart är du här . Här förevigt.

Till min kära sambo, pokjvän & far till vået barn. Du är mitt allt. ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback