Home at last!



Då har 5 1/2 vecka gått & nu är vi hemma på Åland igen! Det va lite jobbigt att behöva åka därifrån när jag trivdes så bra. Helt underbar personal med mycket humor & tålamod ! Allt har gott bra & tankarna mot norge har blivit starka men de är fortfarande ett tag kvar så vi får se!


Men nu lämnar vi de vackra landet med sina vackra fjordar, dalar, berg & sagolik natur!
Och kommer tillbaka till den lilla ön.

Och snart ska jag tillbaka till skolbänken för den sista etappen! Det känns helt sjult att jag ska tillbaka efter 1 1/2 år! det är spännande och ändå ganska lättad att få klart allt. Men nu ska vi bara komma in i vårt hem igen med all packning & hanlda mat igen så kylskåpet kan se lite mer inbjudande ut.

Och min älskade sambo har sitt sista arbetspass detta år innan hans pappa ledighet börjar! spännande! Nu ska vi göra oss i orning för natten

in & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback